Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.
Chcę zrezygnować z zarezerwowanego przejazdu. Do kiedy mogę anulować rezerwację?
Możesz anulować rezerwację do 15 minut przed odjazdem.
Czy pobierana jest opłata za anulowanie rezerwacji?
Opłata za anulowanie rezerwacji zależy od waluty, w której dokonano zakupu i dla polskiego złotego wynosi ona 0 zł! Jednak w przypadku rezerwacji w innych walutach, np. euro, opłata może zostać naliczona, dlatego dobrze zapoznać się z opłatami za anulowanie rezerwacji.
Niezależnie od waluty, odwołanie podróży do 30 dni przed datą odjazdu jest zawsze bezpłatne. Po anulowaniu rezerwacji, wygenerowany zostanie voucher lub nastąpi zwrot pieniędzy. Voucher jest ważny przez 12 miesięcy i jest wystawiony na równowartość ceny rezerwacji pomniejszonej o opłatę za anulowanie (jeśli dotyczy).
Kliknij „Anuluj moją rezerwację” aby sprawdzić nasze metody zwrotu dostępne online.
Możesz zmienić następujące informacje w swojej rezerwacji:
*Jeśli chcesz zmienić godzinę wyjazdu lub kierunek podróży, musisz najpierw anulować część podróży, którą chcesz zmienić. Następnie otrzymasz voucher na kwotę równą cenie biletu pomniejszonej o ewentualne opłaty za anulowanie. Następnie możesz wykorzystać ten voucher do zarezerwowania nowej podróży (poprzez wpisanie numeru vouchera w pole vouchera i kliknięcie użyj. Voucher jest ważny przez 12 miesięcy.
Do kiedy mogę anulować rezerwację?
Możesz zmienić rezerwację do 15 minut przed odjazdem.
Czy pobierana jest opłata za zmianę rezerwacji?
Nie pobieramy opłaty za zmianę danych kontaktowych. Zmiana nazwiska pasażera jest również bezpłatna, ale jeśli cena biletu wzrosła od momentu dokonania rezerwacji, zostaniesz obciążony różnicą w cenie.
W przypadku zmiany godziny odjazdu lub miejsca docelowego podróży obowiązują zasady dotyczące anulowania rezerwacji. W przypadku zmiany przejazdu w okresie krótszym niż 30 dni przed wyjazdem, od wartości vouchera potrącana jest opłata za anulowanie podróży.